• Menu
INFORMACJA
Zamówienia złożone w dniu 2.05: 1) do godziny 15:00 zostaną dostarczone 6.05 2) po godzinie 15:00 zostaną dostarczone 7.05
Darmowa dostawa od: 45 zł brutto
Ceny netto
Pomoc
Biuro obsługi klienta
801 800 801
opłata 0,29zł netto/min
pon. - pt. 8:00 - 17:00
Napisz wiadomość
info@ofix.pl

Wiedza o tym, jak urządzić biuro jest niezbędna do stworzenia środowiska, które zwiększa produktywność pracowników i zapewnia im odpowiednią koncentrację. Jednak przy tak dużej różnorodności artykułów oraz mebli biurowych na rynku, trudno jest wybrać to, co najlepiej sprawdzi się w Twoim miejscu pracy. Dlatego postaramy Ci się pomóc złagodzić stres związany z planowaniem przestrzeni biurowej i w tym artykule podpowiemy na co warto zwrócić uwagę, by zaaranżować strefę do pracy w prawidłowy sposób. W Ofix.pl rozumiemy, że projekt Twojego biura bezpośrednio wpływa na wydajność i kreatywność pracowników oraz jakość pracy, dlatego poniżej omówimy jakie produkty są niezbędne do stworzenia wygodnej i funkcjonalnej przestrzeni roboczej. Zachęcamy do lektury.

Jak urządzić biuro w pracy? Biurko i wygodny fotel to podstawa!

Urządzanie nowoczesnego biura to nie lada wyzwanie. Odpowiednio urządzone miejsce do pracy powinno być funkcjonalne i przyjazne dla jego użytkowników, a do tego prezentować się nienagannie, gdyż stanowi wizytówkę firmy. Ale jak sprawić by tak się stało? Zacznij od wyboru komfortowych mebli, które tworzyć będą ergonomiczne stanowisko pracy. Przede wszystkim zaopatrz pomieszczenie w odpowiednie biurka. To przy nich pracownicy biurowi spędzają większą część dnia wypełniając swoje służbowe obowiązki. Dlatego ważne jest by były one optymalnie dopasowane do ich potrzeb. Warto wybierać modele posiadające regulację wysokości, która pozwala na dostosowanie ustawień chociażby do wzrostu pracownika. Takie biurka z regulacją cieszą się coraz większą popularnością, ponieważ umożliwiają pracę w pozycji stojącej. Jeśli chodzi o blat biurka powinien być na tyle szeroki i długi by zapewniał odpowiednią powierzchnię roboczą, dostosowaną do wykonywanego rodzaju pracy i by wszystkie niezbędne materiały były w zasięgu ręki. Jak ustawić biurko? To proste ustaw biurko tak, by miało dostęp do światła, najlepiej bokiem do okna. Jeśli zamierzasz urządzić domowe biuro nie zapominaj też o tym, by wydzielić na biurko takie miejsce by oddzielić strefę pracy od strefy prywatnej, tym bardziej jeśli chcesz postawić biurko w sypialni.

biurko i fotel biurowy

Wiesz już, że biurko jest obowiązkowym elementem wyposażenia i to nieważne czy aranżujesz biuro w siedzibie firmy czy tworzysz przestrzeń do pracy w domu. Jaki jeszcze mebel potrzebny jest do pracy stacjonarnej w firmowym gabinecie oraz do miejsca do pracy zdalnej w domowym biurze? Wielogodzinna praca biurowa wiąże się z dużym obciążeniem kręgosłupa i częstymi przykrymi dolegliwościami. Zadbaj więc o ergonomiczny fotel biurowy lub obrotowe krzesło. Ich zadaniem jest zapewnienie odpowiedniego podparcia pleców i wyeliminowanie wszelkich bólów i mogących wystąpić obrażeń. Tak samo jak w przypadku biurka, wybieraj warianty z możliwością jak największej regulacji ustawień. Warto postawić na modele z wyprofilowanym oparciem, posiadające zagłówek oraz podłokietniki. Dla większej wygody polecamy wykorzystać podpórki pod plecy oraz ergonomiczne podnóżki (sprawdź podnóżek Leitz Ergo Wow).

Polecane produkty

Krzesło obrotowe Nowy Styl Stillo 10 EF808, profil GTP, pomarańczowy
Krzesło obrotowe Nowy Styl Stillo 10 EF808, profil GTP, pomarańczowy
kod: KS86
pojutrze u Ciebie
-11%
724,47 zł brutto
641,49 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 724,47
Piłka do siedzenia Leitz Ergo Cosy, średnica 65cm, niebieski
Piłka do siedzenia Leitz Ergo Cosy, średnica 65cm, niebieski
kod: KS385
pojutrze u Ciebie
330,80 zł brutto
Podnóżek regulowany Kensington SoleMassage, czarny
Podnóżek regulowany Kensington SoleMassage, czarny
kod: FR40
pojutrze u Ciebie
-15%
326,10 zł brutto
276,71 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 326,10
Wyprzedaż
Krzesło obrotowe Nowy Styl Adler GTP C-11, czarny
Krzesło obrotowe Nowy Styl Adler GTP C-11, czarny
kod: KS277
pojutrze u Ciebie
441,57 zł brutto
Podnóżek Leitz Ergo Cosy, 260x140x405mm, niebieski
Podnóżek Leitz Ergo Cosy, 260x140x405mm, niebieski
kod: FR43
pojutrze u Ciebie
267,86 zł brutto
Podnóżek Leitz Ergo Cosy, 260x140x405mm, szary
Podnóżek Leitz Ergo Cosy, 260x140x405mm, szary
kod: FR44
pojutrze u Ciebie
267,86 zł brutto
Wyprzedaż
Krzesło obrotowe Realspace to go Ben Nevis, bez podłokietników, niebieski
Krzesło obrotowe Realspace to go Ben Nevis, bez podłokietników, niebieski
kod: KS57
pojutrze u Ciebie
320,69 zł brutto
Ortopedyczna poduszka na krzesło Leitz Ergo Cosy, 355x75x455mm, niebieski
Ortopedyczna poduszka na krzesło Leitz Ergo Cosy, 355x75x455mm, niebieski
kod: PQ9
pojutrze u Ciebie
252 zł brutto
Podnóżek ergonomiczy Kensington SmartFit SoleMate Pro, szary
Podnóżek ergonomiczy Kensington SmartFit SoleMate Pro, szary
kod: FR51
pojutrze u Ciebie
-29%
466,17 zł brutto
330,59 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 466,17
Mata podłogowa Kensington, redukująca zmęczenie, czarny
Mata podłogowa Kensington, redukująca zmęczenie, czarny
kod: ZB64
pojutrze u Ciebie
637,46 zł brutto
Podnóżek Kensington SoleMate, 450x350mm, szaro-czarny
Podnóżek Kensington SoleMate, 450x350mm, szaro-czarny
kod: FR38
pojutrze u Ciebie
268,20 zł brutto
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, niebieski
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, niebieski
kod: KS382
pojutrze u Ciebie
895,42 zł brutto
Mata podłogowa Leitz Ergo Cosy redukująca zmęczenie, 457x20x560mm, szary
Mata podłogowa Leitz Ergo Cosy redukująca zmęczenie, 457x20x560mm, szary
kod: FR42
pojutrze u Ciebie
318,23 zł brutto
Podnóżek Leitz Ergo Cosy, 260x140x405mm, żółty
Podnóżek Leitz Ergo Cosy, 260x140x405mm, żółty
kod: FR45
pojutrze u Ciebie
267,86 zł brutto
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, żółty
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, żółty
kod: KS384
pojutrze u Ciebie
-19%
1105,77 zł brutto
895,42 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 1105,77
Podnóżek Kensington, z funkcją kołysania, 559x119x218mm, szary
Podnóżek Kensington, z funkcją kołysania, 559x119x218mm, szary
kod: FR49
pojutrze u Ciebie
289,75 zł brutto
Podnóżek regulowany Q-Connect, 400x70x350mm, antracytowy
Podnóżek regulowany Q-Connect, 400x70x350mm, antracytowy
kod: FR28
pojutrze u Ciebie
242,19 zł brutto
Kółka do krzeseł Nowy Styl, 11mm, do powierzchni twardych, 5 sztuk, szaro-czarny
Kółka do krzeseł Nowy Styl, 11mm, do powierzchni twardych, 5 sztuk, szaro-czarny
kod: KK7
pojutrze u Ciebie
76,14 zł brutto
Mata dekontaminacyjna, 115x60cm, 30 warstw, niebieski
Mata dekontaminacyjna, 115x60cm, 30 warstw, niebieski
kod: ZB91
pojutrze u Ciebie
-18%
136,41 zł brutto
111,81 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 136,41
Mata podłogowa pod krzesło Q-Connect, 120x90cm, litera T, miękka, przezroczysty
Mata podłogowa pod krzesło Q-Connect, 120x90cm, litera T, miękka, przezroczysty
kod: ZB59
pojutrze u Ciebie
222,51 zł brutto

Jakie inne meble sprawdzą się w aranżacji nowoczesnego biura oraz w pracy home office?

Z pewnością warto wygospodarować miejsce na regały, szafy i półki. Będziesz mieć miejsce do przechowywania luźnych dokumentów, segregatorów, skoroszytów, teczek zawieszanych, kartotek i pojemników na akta, czyli na wszystko to co jest konieczne do wykonywania codziennych obowiązków w Twojej biurowej pracy. Ważne jest by wygospodarować przestrzeń dla tych regałów i ustawić meble blisko biurka, oczywiście w miarę możliwości. Wtedy wszystkie przechowywane na nich przedmioty będziesz mieć zawsze pod ręką. Jeśli chodzi o wielkość regałów, dopasuj ich gabaryty do miejsca jakim dysponujesz- na niewielkiej przestrzeni nie warto umieszczać ogromnych szaf, które przytłoczą wnętrze. Tutaj liczyć się będą jasne kolory, które rozjaśnią pokój i optycznie go powiększą. W sklepach tego rodzaju meble możesz kupić gotowe lub zamówić pod konkretny wymiar.

Kupując meble do biura kieruj się nie tylko ich użytecznością, ale także jakością wykonania i wykończeniem. Wybieraj tylko modele o wysokiej trwałości, od sprawdzonych marek. Meble te powinny Ci służyć przez lata, tak więc ich wytrzymałość jest niezwykle istotną kwestią. A ponieważ, tak jak wspomnieliśmy powyżej, biuro jest wizytówką firmy warto kierować się także względami estetycznymi. Dopasuj rodzaj mebli do interesującego się stylu wnętrza, by stworzyć spójną aranżację, która nie będzie rozpraszać uwagi użytkowników a dodatkowo zadba o elegancki i profesjonalny wizerunek Twojej firmy.

pracownik biurowy opierający się o regał z dokumentami

Umeblowanie biura to jednak nie tylko meble, ale także biurowy sprzęt, bez którego trudno byłoby pracować. Dlatego w dalszej kolejności to właśnie na nim skupimy naszą uwagę.

Wyposażenie biura sprzęt. Jakie urządzenia wybrać? Czy monitor i drukarka wystarczą?

Nieodłącznym elementem pracy biurowej jest sprzęt elektroniczny. Rzeczą pierwszej potrzeby jest oczywiście komputer, gdyż to właśnie praca przy komputerze stanowi większą część biurowego dnia. Może to być komputer stacjonarny lub laptop. Ich parametry dobierz do swoich potrzeb. Ważną rzeczą w biurze jest monitor z dobrą matrycą. To dzięki niej wyświetlany obraz będzie wyraźny i doskonałej jakości. Dostępne na rynku modele ekranów mają różną wielkość, rozdzielczość oraz współczynnik proporcji, więc każdy znajdzie coś dla siebie. W tym miejscu warto wspomnieć o dodatkowych akcesoriach do ekranów, które mogą znacznie poprawić komfort pracy. A są nimi uchwyty do monitorów, filtry prywatyzujące oraz podstawy pod monitor. Aby praca z komputerem była komfortowa i efektywna niezbędne są akcesoria komputerowe takie jak: klawiatura, mysz a także wszelkiego rodzaju podkładki pod mysz i pod nadgarstki. Polecamy ergonomiczną serię podkładek Leitz Ergo Wow, które nie tylko wpłyną na poprawę komfortu pracy, ale także za sprawą wyrafinowanego designu dodadzą stylu Twojemu pomieszczeniu.

Polecane produkty

Podkładka pod nadgarstek Kensington, Ergosoft, do klawiatur gamingowych, 464x25x79mm, szary
Podkładka pod nadgarstek Kensington, Ergosoft, do klawiatur gamingowych, 464x25x79mm, szary
kod: PZ108
pojutrze u Ciebie
149,65 zł brutto
Podkładka pod mysz Kensington Duo Gel, szary
Podkładka pod mysz Kensington Duo Gel, szary
kod: PZ85
pojutrze u Ciebie
130,26 zł brutto
Mysz bezprzewodowa Kensington Pro Fit Wireless, laserowa, czarny
Mysz bezprzewodowa Kensington Pro Fit Wireless, laserowa, czarny
kod: MS201
pojutrze u Ciebie
143,93 zł brutto
Trackball przewodowy Kensington Expert, optyczny, czarny
Trackball przewodowy Kensington Expert, optyczny, czarny
kod: MS208
pojutrze u Ciebie
784,13 zł brutto
Mysz bezprzewodowa Kensington ValuMouse, optyczna, czarny
Mysz bezprzewodowa Kensington ValuMouse, optyczna, czarny
kod: MS203
pojutrze u Ciebie
155,58 zł brutto
Podkładka przed klawiaturę Leitz Ergo Cosy, 77x22x437mm, regulowana, biały
Podkładka przed klawiaturę Leitz Ergo Cosy, 77x22x437mm, regulowana, biały
kod: PZ136
pojutrze u Ciebie
123,33 zł brutto
Podkładka żelowa pod nadgarstek Kensington, czarny
Podkładka żelowa pod nadgarstek Kensington, czarny
kod: PZ62
pojutrze u Ciebie
124,83 zł brutto
Podkładka pod nadgarstek Kensington, Duo Gel, czerwono-czarny
Podkładka pod nadgarstek Kensington, Duo Gel, czerwono-czarny
kod: PZ88
pojutrze u Ciebie
134,25 zł brutto
Mysz bezprzewodowa Hama MW-500 V2, na akumulator, optyczna, zielony
Mysz bezprzewodowa Hama MW-500 V2, na akumulator, optyczna, zielony
kod: MS307
pojutrze u Ciebie
99,99 zł brutto
Mysz bezprzewodowa Logitech MX Master 3S, optyczna, grafitowy
Mysz bezprzewodowa Logitech MX Master 3S, optyczna, grafitowy
kod: MS231
pojutrze u Ciebie
-8%
601,47 zł brutto
552,27 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 601,47
Podkładka pod nadgarstek Leitz Ergo Cosy, 60x21x183mm, szary
Podkładka pod nadgarstek Leitz Ergo Cosy, 60x21x183mm, szary
kod: PZ137
pojutrze u Ciebie
93,30 zł brutto
Podkładka pod nadgarstek Kensington, piankowa, 575x134x38mm, czarny
Podkładka pod nadgarstek Kensington, piankowa, 575x134x38mm, czarny
kod: PZ123
pojutrze u Ciebie
63,71 zł brutto
Wyprzedaż
Mysz bezprzewodowa Kensington SureTrack Dual, optyczna, niebieski
Mysz bezprzewodowa Kensington SureTrack Dual, optyczna, niebieski
kod: MS266
pojutrze u Ciebie
147,48 zł brutto
Podkładka pod mysz i nadgarstek Kensington, żelowa, czarny
Podkładka pod mysz i nadgarstek Kensington, żelowa, czarny
kod: PZ148
pojutrze u Ciebie
108,40 zł brutto
Podkładka pod nadgarstki Leitz Ergo WOW, niebieski
Podkładka pod nadgarstki Leitz Ergo WOW, niebieski
kod: PZ111
pojutrze u Ciebie
147,91 zł brutto
Mysz przewodowa Kensington, Pro Fit, średniowymiarowa, optyczna, czarny
Mysz przewodowa Kensington, Pro Fit, średniowymiarowa, optyczna, czarny
kod: MS263
pojutrze u Ciebie
154,86 zł brutto
Podkładka pod nadgarstki Leitz Ergo WOW, różowy
Podkładka pod nadgarstki Leitz Ergo WOW, różowy
kod: PZ109
pojutrze u Ciebie
151,45 zł brutto
Podkładka pod nadgarstki Leitz Ergo WOW, zielony
Podkładka pod nadgarstki Leitz Ergo WOW, zielony
kod: PZ112
pojutrze u Ciebie
143,01 zł brutto
Trackball bezprzewodowy Kensington Orbit, laserowy, czarny
Trackball bezprzewodowy Kensington Orbit, laserowy, czarny
kod: MS209
pojutrze u Ciebie
432,86 zł brutto
Podstawka pod nadgarstek Kensington ErgoSoft, do klawiatur mechanicznych i dla graczy, czarny
Podstawka pod nadgarstek Kensington ErgoSoft, do klawiatur mechanicznych i dla graczy, czarny
kod: PZ150
pojutrze u Ciebie
154,81 zł brutto

Jednak laptop i monitor oraz akcesoria komputerowe to nie jedyne urządzenia, w które powinny znajdować się w wygodnym biurze. Ponieważ praca w biurze bezpośrednio związana jest z pracą z dokumentami, urządzeniem obowiązkowym jest drukarka a do niej papier ksero. Możesz na niej drukować potrzebne pisma, umowy, cenniki czy ulotki zarówno czarno-białe jak i w kolorze. Jeśli wydrukowałeś bardzo ważny dokument, który nie może ulec zniszczeniu użyj laminatora. Z jego pomocą oprawisz wydruk specjalną folią laminacyjną i nadasz mu w ten sposób wysokiej trwałości i odporności na czynniki zewnętrzne. Twój dokument będzie w idealnym stanie, zawsze kiedy po niego sięgniesz. Dlatego zaopatrz swoją przestrzeń do pracy w praktyczny laminator. Nie zapomnij też o bindownicy, która przyda Ci się do oprawy większej ilość kartek, łącząc je przy pomocy specjalnego grzbietu oraz okładek- przedniej i tylnej.

Jaki jeszcze sprzęt przyda Ci się w dużym i małym biurze oraz domowym gabinecie? Z pewnością niszczarka. Właściwa utylizacja dokumentów jest szczególnie istotna w pozbywaniu się pism o wysokim stopniu poufności. Wybierz niszczarkę zgodną z RODO a będziesz mieć pewność, że zastrzeżone treści zawarte na niszczonych kartkach nie będą do odzyskania. W ten sposób nie dojdzie do kradzieży danych przez osoby niepowołane. Jeśli zamierzasz urządzić biuro w domu wystarczy Ci model niszczarki, który niszczyć będzie jednorazowo kilka, kilkanaście kartek. Jeśli zaś szukasz niszczarki do dużego biura korporacyjnego sięgnij po warianty bardziej wydajne. Zwróć też uwagę, że niektóre modele posiadają możliwość niszczenia innych nośników danych takich jak płyty CD/DVD, dyskietki, karty plastikowe oraz nośniki elektroniczne.

niszczarka stojąca przy biurku

Drobny sprzęt biurowy - w co warto zainwestować?

Z bardziej drobnego sprzętu, polecamy zaopatrzyć biuro w kalkulatory do niezbędnych obliczeń. W zależności od potrzeb, wybierz do swojego biura tradycyjne kalkulatory o podstawowych funkcjach lub te bardziej profesjonalne czyli naukowe lub z drukarką. Na Twoim biurku powinna się też zmieścić lampka biurowa. Będzie ona nieoceniona w sytuacji, gdy w Twoim biurze dostęp do światła dziennego jest ograniczony oraz w trakcie zimowych i jesiennych dni, kiedy szybko robi się ciemno. Dzięki lampce uzyskasz ukierunkowane źródło światła, które dopasujesz do swoich potrzeb, co będzie miało wpływ na jakość Twojej pracy. Doskonałym pomysłem jest zaopatrzenie gabinetu w zegar ścienny, który jest nie tylko użytecznym akcesorium, ale także elementem designu wpływającym na charakter i styl wnętrza. Idealną propozycją jest zegar ścienny Leitz Wow w różnych kolorach do wyboru.

Przydatne sprzęty do biura to również zszywacze i dziurkacze. Nawet małe biuro w domu nie obędzie się bez tych artykułów- sprawdzą się, w każdym miejscu w którym pracuje się z dokumentami. Zszywaczem zepniesz ze sobą luźne notatki, rachunki, umowy itp. i zaprowadzisz w nich porządek. Z kolei przy pomocy dziurkacza zrobisz w arkuszach otwory, dzięki czemu będziesz mógł wpiąć przedziurkowane kartki do segregatora czy skoroszytu. W ten sposób odpowiednio je zarchiwizujesz.

Dla miłośników nowoczesnych gadżetów polecamy piórniki z ładowarką indukcyjną. Taki sprzęt nie tylko pomaga utrzymać porządek w przyborach do pisania, ale także posłuży Ci do wygodnego, bezprzewodowego ładowania Twojego smartfona - za pomocą indukcji.

Wyposażenie biura akcesoria. Jakie przybory do biura są niezbędne w codziennej pracy?

Poza urządzeniami przydatne rzeczy do biura to oczywiście wszelkie akcesoria biurowe. Począwszy od artykułów piśmiennych niezbędnych do podpisywania różnego rodzaju dokumentów, poprzez potrzebne do notowania zeszyty, kołonotatniki, bloki biurowe i karteczki samoprzylepne, aż po wszystkie artykuły do organizacji i archiwizacji papierów. Wśród najważniejszych z nich wymienić należy koszulki, teczki (np. z gumką marki Leitz), skoroszyty i segregatory. Ciekawym i praktycznym rozwiązaniem są również pudła archiwizacyjne, w których możesz schować dokumenty lub drobne przedmioty, zabezpieczając je przed zniszczeniem i zgubieniem. Doskonałą propozycją są uniwersalne, kartonowe pudła Leitz Click&Store z przegródkami lub bez, pokryte polipropylenem dla zwiększonej wytrzymałości. Posiadają zdejmowaną pokrywę a ich konstrukcja na napy ułatwia ich szybkie złożenie. Każde z tych pudeł posiada etykietę do opisu dla łatwej identyfikacji zawartości.

Polecane produkty

Notatnik w kratkę Leitz Cosy, B5, twarda oprawa, 80 kartek, niebieski
Notatnik w kratkę Leitz Cosy, B5, twarda oprawa, 80 kartek, niebieski
kod: ZS534
pojutrze u Ciebie
90,28 zł brutto
Podkład do pisania Biurfol, A4, biały
Podkład do pisania Biurfol, A4, biały
kod: CB84
pojutrze u Ciebie
7,55 zł brutto
Pojemnik z białymi karteczkami Durable Trend, 100x105x100mm, 800 karteczek, przezroczysty niebieski
Pojemnik z białymi karteczkami Durable Trend, 100x105x100mm, 800 karteczek, przezroczysty niebieski
kod: PB532
pojutrze u Ciebie
-43%
45,39 zł brutto
25,87 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 45,39
Kołonotatnik z okładką PP Leitz Office, A5, w kratkę, 90 kartek, szaro-niebieski
Kołonotatnik z okładką PP Leitz Office, A5, w kratkę, 90 kartek, szaro-niebieski
kod: ZS502
pojutrze u Ciebie
37,64 zł brutto
Podkład do pisania Leitz Wow z okładką, A4, biały
Podkład do pisania Leitz Wow z okładką, A4, biały
kod: CB182
pojutrze u Ciebie
53,53 zł brutto
Blok rysunkowy Bambino, A4, 20 kartek, biały
Blok rysunkowy Bambino, A4, 20 kartek, biały
kod: PS208
pojutrze u Ciebie
3,87 zł brutto
Kołonotatnik Oxford Organiserbook, A4+ w linie, 80 kartek, pomarańczowy
Kołonotatnik Oxford Organiserbook, A4+ w linie, 80 kartek, pomarańczowy
kod: ZS315
pojutrze u Ciebie
91,13 zł brutto
Notatnik w kratkę Oxford Signature, z gumką, B5, twarda oprawa, 80 kartek, mix kolorów
Notatnik w kratkę Oxford Signature, z gumką, B5, twarda oprawa, 80 kartek, mix kolorów
kod: ZS620
pojutrze u Ciebie
-7%
75,82 zł brutto
70,87 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 75,82
Zakładki samoprzylepne Avery Zweckform Ultra Tabs, indeksujące, 63.5x25.4mm, 24 sztuki, mix kolorów pastelowych
Zakładki samoprzylepne Avery Zweckform Ultra Tabs, indeksujące, 63.5x25.4mm, 24 sztuki, mix kolorów pastelowych
kod: ZI144
pojutrze u Ciebie
-35%
33,09 zł brutto
21,51 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 33,09
Blok rysunkowy Bambino, A4, 16 kartek, kolorowy
Blok rysunkowy Bambino, A4, 16 kartek, kolorowy
kod: PS209
pojutrze u Ciebie
5,77 zł brutto
Karteczki samoprzylepne Post-it (654-NP24), 76x76mm, 24x100 karteczek, mix kolorów
Karteczki samoprzylepne Post-it (654-NP24), 76x76mm, 24x100 karteczek, mix kolorów
kod: NS315
pojutrze u Ciebie
281,67 zł brutto
Karteczki samoprzylepne Post-it Super Sticky Z-Notes, kolekcja CARNIVAL, 76x76mm, 6x90 karteczek, mix kolorów
Karteczki samoprzylepne Post-it Super Sticky Z-Notes, kolekcja CARNIVAL, 76x76mm, 6x90 karteczek, mix kolorów
kod: NS348
pojutrze u Ciebie
108,12 zł brutto
Podajnik do karteczek samoprzylepnych Post-It Z-Notes (VAL-SS8P-R330), 76x76mm + 8 notesów Super Sticky Z-Notes, mix kolorów
Podajnik do karteczek samoprzylepnych Post-It Z-Notes (VAL-SS8P-R330), 76x76mm + 8 notesów Super Sticky Z-Notes, mix kolorów
kod: NS324
pojutrze u Ciebie
100,53 zł brutto
Zakładki samoprzylepne Post-it (680-BP2EU), proste, indeksujące, folia, pótransparentne, 25.4x43.2mm, 2x50 sztuk, jaskrawy różowy
Zakładki samoprzylepne Post-it (680-BP2EU), proste, indeksujące, folia, pótransparentne, 25.4x43.2mm, 2x50 sztuk, jaskrawy różowy
kod: ZI122
pojutrze u Ciebie
28,94 zł brutto
Pojemnik z białymi karteczkami Durable Eco, 100x105x100mm, 800 karteczek, czarny
Pojemnik z białymi karteczkami Durable Eco, 100x105x100mm, 800 karteczek, czarny
kod: PB541
pojutrze u Ciebie
55,23 zł brutto
Karteczki samoprzylepne Post-It, Z-notes, R-330, 76x76mm, 12x100 karteczek, żółty pastelowy
Karteczki samoprzylepne Post-It, Z-notes, R-330, 76x76mm, 12x100 karteczek, żółty pastelowy
kod: NS369
pojutrze u Ciebie
151,17 zł brutto
Zeszyt papierów kolorowych Bambino, nabłyszczany, A4, 10 kartek
Zeszyt papierów kolorowych Bambino, nabłyszczany, A4, 10 kartek
kod: PS206
pojutrze u Ciebie
4,46 zł brutto
Blok techniczny Bambino, A4, 10 kartek, kolorowy
Blok techniczny Bambino, A4, 10 kartek, kolorowy
kod: PS210
pojutrze u Ciebie
6,78 zł brutto
Karteczki samoprzylepne Post-it Super Sticky, 47.6x47.6mm, 12x90 karteczek, żółty
Karteczki samoprzylepne Post-it Super Sticky, 47.6x47.6mm, 12x90 karteczek, żółty
kod: NS377
pojutrze u Ciebie
88,44 zł brutto
Zakładki samoprzylepne Avery Zweckform Ultra Tabs, indeksujące, 63.5x25.4mm, 24 sztuki, mix kolorów neonowych
Zakładki samoprzylepne Avery Zweckform Ultra Tabs, indeksujące, 63.5x25.4mm, 24 sztuki, mix kolorów neonowych
kod: ZI142
pojutrze u Ciebie
-35%
33,09 zł brutto
21,51 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 33,09

Zastanawiasz się jakie niezbędne artykuły powinny znaleźć się na Twoim biurku? Na pewno nie może na nim zabraknąć półek i szuflad na dokumenty oraz pojemników na katalogi i czasopisma. Dzięki nim uporządkujesz luźne kartki papieru, które porozrzucane po blacie biurka tworzą ogromny bałagan. Na biurku sprawdzą się również wszelkiego rodzaju przyborniki, w których przechowasz i dokumenty i akcesoria. A są to na przykład trwałe pojemniki z materiału ABS wykonane przez markę Leitz, które możesz zakupić u nas z pokrywą lub bez. Zmieścisz w nich nożyczki, taśmę klejącą, linijkę, zszywacz z zapasem zszywek, dziurkacz i inne niezbędne akcesoria, w tym ładowarkę do telefonu. Jeśli lubisz umilić sobie dzień pracy słuchając swojej ulubionej muzyki, rozważ zakup kubka na długopisy ze wzmacniaczem dźwięku. Wystarczy umieścić swój smartfon w specjalnej przegródce by wydobywający się z niego dźwięk był bardziej wyraźny i czysty- świetny gadżet dla melomanów. Pod biurko z kolei polecamy kosze na odpady, z pomocą których w łatwy sposób pozbędziesz się biurowych śmieci.

Polecane produkty

Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, żółty
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, żółty
kod: KP297
pojutrze u Ciebie
44,88 zł brutto
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, szary
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, szary
kod: KM155
pojutrze u Ciebie
-37%
127,80 zł brutto
80,60 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 127,80
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, fioletowy
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, fioletowy
kod: KP296
pojutrze u Ciebie
41,38 zł brutto
Kosz na śmieci Durable Eco, 16l, okragły, szary
Kosz na śmieci Durable Eco, 16l, okragły, szary
kod: KP356
pojutrze u Ciebie
-25%
50,31 zł brutto
37,75 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 50,31
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, srebrny
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, srebrny
kod: KM170
pojutrze u Ciebie
-38%
186,84 zł brutto
115,48 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 186,84
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, antracytowy
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, antracytowy
kod: KM189
pojutrze u Ciebie
186,84 zł brutto
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, antracytowy
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, antracytowy
kod: KM187
pojutrze u Ciebie
-5%
135,18 zł brutto
127,80 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 135,18
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, przezroczysty zielony
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, przezroczysty zielony
kod: KP26
pojutrze u Ciebie
50,31 zł brutto
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15l, czarny
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15l, czarny
kod: KP298
pojutrze u Ciebie
43,30 zł brutto
Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, czerwony
Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, czerwony
kod: KP3
pojutrze u Ciebie
47,85 zł brutto
Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, żółty
Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, żółty
kod: KP18
pojutrze u Ciebie
47,85 zł brutto
Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 29.5x34.5cm, czarny
Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 29.5x34.5cm, czarny
kod: KM178
pojutrze u Ciebie
55,23 zł brutto
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, czarny
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, czarny
kod: KM154
pojutrze u Ciebie
-5%
135,18 zł brutto
127,80 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 135,18
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, różowy
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, różowy
kod: KP88
pojutrze u Ciebie
41,38 zł brutto
Hit cenowy
Kosz na śmieci Q-connect Office Set, druciany, ażurowy, 12l, srebrny
Kosz na śmieci Q-connect Office Set, druciany, ażurowy, 12l, srebrny
kod: KM164
8 maj u Ciebie
22,80 zł brutto
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, turkusowy
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, turkusowy
kod: KP295
9 maj u Ciebie
41,38 zł brutto
Hit cenowy
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 30l, czarny
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 30l, czarny
kod: KM174
10 maj u Ciebie
139,52 zł brutto
Kosz na śmieci Q-Connect, druciany, 19l, srebrny
Kosz na śmieci Q-Connect, druciany, 19l, srebrny
kod: KM7
pojutrze u Ciebie
-8%
24,74 zł brutto
22,76 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 24,74
Kosz na śmieci Grand, metalowy, 12l, srebrny
Kosz na śmieci Grand, metalowy, 12l, srebrny
kod: KP45
pojutrze u Ciebie
-27%
29,86 zł brutto
21,72 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 29,86
Kosz na śmieci Durable SAFE, 30l, czarny
Kosz na śmieci Durable SAFE, 30l, czarny
kod: KM173
pojutrze u Ciebie
-37%
343,17 zł brutto
215,64 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 343,17

By zaaranżować biuro w domu (tzw. biuro domowe) lub biuro w siedzibie firmy musisz wziąć pod uwagę wiele kwestii. Przede wszystkim zastanów się jakie produkty będą Ci potrzebne, by Twoja przestrzeń do pracy była funkcjonalna. Sporządź listę mebli, sprzętu i artykułów biurowych, bez których nie wyobrażasz sobie swojej działalności. Wybieraj produkty dobrej jakości, od renomowanych producentów, które będą Ci służyć niezawodnie przez długi czas. Zwracaj uwagę nie tylko na użyteczność elementów wyposażenia biura, ale także na ich aspekt wizualny, który zgodnie z powiedzeniem "jak Cię widzą tak Cię piszą" wpływać będzie na wizerunek firmy. Dobieraj stylowe produkty tworzące spójną całość. Najlepiej sprawdzą się akcesoria pochodzące z jednej kolekcji, które będą ze sobą współgrać i tworzyć estetyczną, profesjonalną przestrzeń. Przykładem takiej kolekcji jest seria Leitz Wow, która oferuje całą gamę nowoczesnych produktów do biura, w wielu fantastycznych wersjach kolorystycznych. Są to eleganckie artykuły, do tego z nietoksycznych materiałów, które sprawią, że wnętrze Twojego biura zyska blasku i stylu. Po wszystkie elementy wyposażenia biura zapraszamy do naszego sklepu internetowego. Z Ofix.pl urządzisz swoje biuro tanio i stylowo, a co najważniejsze funkcjonalnie. Sprawdź również ranking foteli biurowych, by wybrać najlepszy dla Twojego biura.